2010. március 2., kedd

Virágos türkiz szett

Néhány napig nem tudtam semmit fűzni. Bármihez fogtam, kudarc lett belőle. Aztán egyszer csak úgy gondoltam, megfűzöm régi kedvenc bogyómat. Ez a virágos gyöngybogyó minta volt az amit gyöngyös pályafutásom legelső mozzanataként megfűztem. Innen indult el a lavina, mely egyre jobban magával ragad. :-) Szeretem a bogyókat, és ez a minta különösen kedves nekem.
Panita csodálatos karkötő mintájával már hosszú idő óta szemezek. A bogyóhoz szerintem tökéletesen illik.
Kriszti ajándékait nagyon szeretem. Egyre jobban tetszenek az ásványok. Megláttam ezeket a türkiz törmelékgyöngyöket és nem tudtam nekik ellenállni. Még szerencse, mert szerintem nagyon feldobták az összeállítást. :-)




6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez az ásványos változat!
    Nagyon szép lett!!! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupert lett szerintem is, gratula! :)
    Ez a virágos bogyóminta esetleg meg van neked elküldhető változatban, vagy tudsz adni linket hozzá? Én is nagyon szeretem a bogyókat. :) A mélem: rigoevi@freemail.hu Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, szuper összeállítás!

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom a csajokhoz,nagyon szupi szett:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! Tényleg feldobták az ásványok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! :-)
    Cirelin vedd úgy, hogy már ott is a minta. :-)

    VálaszTörlés