2010. február 18., csütörtök

Díjat kaptam

Díjat kaptam! Ráadásul kettőt is!:D
Köszönöm szépen Edit! Köszönöm szépen Kriszti!

Szeretném én is tovább adni. Legszívesebben mindenkinek adnék! Egyik blog jobb a másiknál. És tényleg rengeteget lehet tanulni belőlük. Olyan sok kitűnő ötlettel, stílussal találkozom, hogy egy élet is kevés lenne az eltervezettek maradéktalan megvalósításához. Köszönöm mindenkinek, akihez ellátogatok, hogy hogy tanulhatok Tőletek!

Szeretném én is tovább adni a következőknek:

1. Cheekybeads
2. Anikó Gyöngyszerelem
3. Horimarika
4. Lívia
5. Zonka

Rólam 7 dolog:

1. Van 3 gyermekem: Gréti 8 éves, Csongor 5 éves és Lili 3 éves.
2. Harmónikus házasságban élek férjemmel. Nagyon szeretjük egymást!:-)
3. Mit is írhatnék még? Végzettségem szerint agrármérnök vagyok, de sohasem dolgoztam a szakmámban. Valójában néhány évet eltekintve mindig a gyerekeimmel foglalkoztam felnőtt életem során.
4. 13 évig néptáncoltam.
5. A gyöngyözés előtt (tavaly) horgoltam, még előtte varrtam, azelőtt meg virágkötészkedtem. ..Szóval mindig kell valami, amivel a kreativitásomat kinyilváníthatom.
6. Sütöttem már kenyeret igazi kemencében. Régebben férjem készített egy kerti kemencét. Abban sütöttem vasárnaponként kenyeret és lángost a vendégeinknek. (Bio piacunk volt akkor.)
Elköltöztünk már onnan. (Meg még egy másik helyről is azóta.)
Manapság tűzhelyben sütöm a családnak. Boltba nem igen járunk kenyérért.
7. Kedvenc filmem: A muzsika hangja.

5 megjegyzés:

  1. Ne izgulj, nincs miért!!!!!!!!!!! Nagyon várom már :-)))

    VálaszTörlés
  2. Bár ezeket az információkat én már majdnem mind "begyűjtöttem", azért itt is meg kell jegyeznem, elképesztő mennyire sokoldalú vagy!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kriszta! :) Nagyon jó volt rólad is olvasni! Örülök, hogy részt vettél ebben a játékban. Azt, hogy rám is gondoltál köszönöm szépen. Korábban a 7 dolog magamról c. játékban már részt vettem, és ott be is mutatkoztam. Remélem nem bántalak meg azzal, ha most nem írok magamról újra. :)
    További szépséges alkotásokat kívánok Neked!
    Üdvözlettel:
    Anikó

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszta!
    Nagyon köszönöm a díjat, már tovább is adtam. Nagyon-nagy örömet okoztál vele.
    Üdv, Jutka

    VálaszTörlés